Huisentuinwebshop.nl maakt gebruik van cookies
Dit zijn kleine tekstbestandjes die uw computer of mobiele apparaat opslaat wanneer u onze webshop bezoekt. Wij gebruiken deze om ervoor te zorgen dat onze webshop correct functioneert en verzamelen hiermee statistieken over het gebruik van onze webshop. Door op accepteer cookies te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies.
accepteer cookiesmeer informatie
Gratis verzending vanaf €75 | Gratis cadeauservice | Vóór 15u besteld, volgende dag in huis
Klantenservice

Vraag & Antwoord

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is afgerond?

Als jouw bestelling goed is afgerond ontvang je een bevestiging per mail. Controleer ook je ongewenste berichten/spam box. Mocht je niks ontvangen hebben, neem dan even contact met me op.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Soms kan dit nog. Neem zo snel mogelijk contact met me op.

Het door mij gekozen artikel is niet op voorraad, kan ik dit bestellen of reserveren?

Stuur mij een bericht met jouw wens(en). Ik zal dan kijken wat ik voor je kan betekenen.

Ik zoek een artikel wat Huis&Tuin niet in het assortiment heeft, kan ik dit bestellen?

Stuur me een bericht met jouw wens(en). Bij de meeste merken die wij verkopen kan ik direct uit het assortiment bestellen. Houdt er rekening mee dat de levertijd dan iets langer is. Mis je een merk? Dan hoor ik het ook graag.


BETALEN

Welke betaalmethodes zijn er?

Er zijn diverse betaalmethodes, namelijk: iDeal, AfterPay, bankoverschrijving, PayPal, Creditcard, Bancontact (Mister Cash) en Sofort. Hiervoor maak ik gebruik van Pay.nl als payment service provider.

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, dit kan via de service van AfterPay. AfterPay voert voor Huis&Tuin het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat.

Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay. 

VERZENDEN

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen vanaf €75 krijg je de verzendkosten van ons cadeau. Huis&Tuin verzendt alle post en pakketten met de service van PostNL. Met een Track&Trace code zodat je jouw betelling altijd kan volgen.
Voor bestellingen onder de €75 zijn de verzendkosten als volgt:

Nederland Brievenbus €2,95 - Pakket €5,95

België Brievenbus €3,95 - Pakket €7,95

Andere landen worden automatisch berekend via de winkelwagen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Dat is niet gebruikelijk maar het is mogelijk. Laat me weten wanneer je graag langskomt, dan maken we een afspraak.
Voor het verrekenen van de verzendkosten maak ik een couponcode voor je aan, zodat je deze niet hoeft te betalen.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Producten die op voorraad zijn, worden nog dezelfde dag verzonden nadat Huis&Tuin je betaling ontvangen heeft. Wanneer je bestelling is verwerkt door PostNL ontvang je een Track&Trace code waarmee je het pakket kunt volgen.

Kan ik een bestelling als cadeau laten bezorgen?

Ja dat kan zeker! Wil je deze rechtstreeks naar de ontvanger sturen met een persoonlijke boodschap? Geef deze boodschap dan tijdens het afrekenen door in het opmerkingenveld. Wij zorgen er voor dat de bestelling mooi wordt verpakt en e factuur er niet bij in zit. Deze ontvang je digitaal.

RETOURNEREN EN RUILEN

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Wanneer je iets anders hebt ontvangen dan wat je ebsteld hebt neem dan direct contact met me op. Ik stuur je dan zo snel mogelijk het juiste artikelen toe met een gratis retourlabel.

Kan ik artikelen ruilen?

Om ruilingen vlot en duidelijk te laten verlopen kan je de artikelen die je wilt ruilen retourneren. Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag terug. Ondertussen kan je via de reguliere bestelwijze de gewenste artikelen opnieuw bestellen.

Hoe kan ik artikelen retourneren?

Artikelen die niet naar wens zijn, kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. De kosten en risico's van het retourneren zijn voor rekening van de klant. Wij verzoeken je om een notitie met je ordernummer en reden van retour aan de zending toe te voegen. Zo weet ik van wie deze afkomstig is.

Het retouradres is:
Huisentuinwebshop.nl
Akkerstraat 7
5084 HL Biest-Houtakker

Zodra de retourzending binnen is ontvang je een bevestiging. Het aankoopbedrag van de retourzending wordt binnen 1 tot 2 werkdagen gecrediteerd.

Voorwaarden retourzending:
- het artikel is verpakt in originele verpakking met aangehechte kaartjes
- het artikel is ongebruikt
- het artikel is onbeschadigd