Huisentuinwebshop.nl maakt gebruik van cookies
Dit zijn kleine tekstbestandjes die uw computer of mobiele apparaat opslaat wanneer u onze webshop bezoekt. Wij gebruiken deze om ervoor te zorgen dat onze webshop correct functioneert en verzamelen hiermee statistieken over het gebruik van onze webshop. Door op accepteer cookies te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies.
accepteer cookiesmeer informatie
Gratis verzending vanaf €75 | Gratis cadeauservice | Plastic vrij & duurzaam verzonden
Klantenservice

Garantie & klachten

Onjuist of onvolledig product ontvangen?
Heeft u een onjuist of onvolledig product ontvangen? Dan dient u dit bij ons kenbaar te maken (binnen 14 dagen na ontvangst) door te mailen naar mail@huisentuinwebshop.nl. Wij zullen in overleg met een gepaste oplossing komen.

Garantie
Voor een groot aantal producten heeft u recht op garantie. Mocht u hierop een beroep willen doen dan willen wij u vragen om contact met ons op te nemen. Afhankelijk van de garantiebepalingen van de fabrikant zenden wij u een nieuw product toe.

Producten waar wij u bijvoorbeeld geen garantie op kunnen geven zijn zaden, plantjes en champignon-kweeksets.

Breuk of schade
Al onze zendingen worden verzekerd verzonden met PostNL. Om hierop aanspraak te kunnen doen (binnen 14 dagen na ontvangst) dienen er een 5 tal foto's aangeleverd te worden:

1 foto van de producten verpakt in beschermfolie
1 foto van de doos, eventueel met schade aan de buitenzijde?
1 foto van de gehele bestelling, alle producten bij elkaar (met en zonder schade)
2 duidelijke detail foto's van de producten met schade

Daarnaast moet ik u vragen om de doos, de beschermfolie en de beschadigde potten te bewaren. De verzekering kan hier aanspraak op doen.

Klachten
Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken (binnen 14 dagen na ontvangst) door te mailen naar mail@huisentuinwebshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.